Susu Kambing Kurma Madu - Elok Dalaman Elok Luaran


Anda Nak Putih Cerah Ala-Ala Nampak Urat Hijau Tak? 
Nak Selamatkan Duit Dpd Beli Produk-Produk Yg Tak Berkesan? 
Nak Produk Yg Cepat Kesan Sambil Tu Boleh Amal Makanan Sunnah? 
Nak Yg HALAL Dan Selamat? 


Hanya Susu Kambing Kurma Madu asli! 
SAY No more to Ubat, supplement, no more INJECT-inject sayang‼



"Saya tak suka susu sis, memang biasa tak minum"
"Tapi susu kambing ni sedap, rasa vanilla buat saya ketagih"
"Badan pun makin sihat, makin bertenaga"

Tahukah anda, susu kambing ni merupakan susu ke-2 yang terbaik selepas susu ibu. Tapi hakikatnya tak ramai yang minat dengan susu kambing sebab die berbau kan? Jadi Susu kambing keluaran wawa irfan ini adalah campuran susu kambing + kurma + madu, so dia memang tak rasa hamis susu kambing langsung! tapi rasa manis-manis ala vanila serta khasiat mmg TIPTOP

Susu kambing kurma madu (SKKM) produk by Wawa irfan ni lately memang terlajak laris. Ramai cari coz SKKM ni bagus untuk sihat dalam, cantik luaran tau. Anda tak perlu risau sbb susu kambing takde bahan kimia. Secara semulajadinya die dapat memutihkan seluruh badan dan utk sakit gastrik amatlah baik utk minum susu kambing. Pastikan uolls ambik susu kambing asli lengkap dgn makanan sunnah lain iaitu kurma & madu.



Jangan lupa minum Susu Kambing Kurma Madu SKKM by Wawa Irfan sebelum tido malam barulah esok bangun cergas je.. aktif & bertenaga utk aktiviti seharian uolls plus bgi manfaat baik pd kulit anda semakin halus, semakin gebu~

MATLAMAT KAMI SUPAYA ANDA TAK ADA LAGI MASALAH

KULIT KUSAM
KULIT KERING
KULIT GELAP
KULIT JERAWAT
KULIT BERMINYAK
KULIT JERAGAT


Fungsi & Manfaat Susu Kambing Kurma Madu by Wawa irfan
- Mencerahkan muka dan 1 badan secara sekata
- Kulit semakin halus mulus seperti bayi
- Membantu memulihkan sakit kulit
- Menghindar & merawat daripada sakit gastrik
- Membantu membentuk + menguatkan tulang dan gigi
- Kaya dengan protein serta sumber yg sgt baik untuk kesihatan
- Memulihkan tenaga sesuai utk seisi keluarga, ibu hamil & menyusu bayi


KEISTIMEWAAN SUSU KAMBING KURMA MADU (SKKM) :
❤ Rasa sedap sangat & tak hanyir langsung
❤ Memutih dan mencerahkan kulit 1 badan
❤ Kulit menjadi gebu, halus dan mulus
❤ Menjadikan tidur lebih berkualiti dan nyenyak
❤ Kesan pantas seawal 4 HARI




Apa Akan Jadi Kalau Anda Kekurangan Kalsium?

- Sakit-sakit sendi
- Kuku mudah patah
- Eczema
- Kolesterol tinggi dalam darah
- High blood pressure
- Otot mudah kejang
- Tangan dan kaki kebas
- Insomnia
- Gemuruh
- Rheumatoid arthritis
- Gigi mudah reput


Masalah ini boleh dihilangkan dgn pengambilan susu kambing kurma madu setiap hari!

Manfaat Kalsium dlm Susu kambing kurma madu (SKKM)


- Membentuk gigi & tulang yg kuat serta gusi yg sihat
- Menstabilkan degupan jantung & pghantaran isyarat saraf
- Merendahkan kadar kolesterol serta mencegah penyakit cardiovascular
- Kalsium diperlukan utk pembentukan & kontraksi
otot bagi mgelakkan kekejangan otot
- Dapat mencegah kanser, menurunkan tekanan darah + mengelakkan 
kehilangan jisim tulang
- Kalsium membekalkan tenaga, turut terlibat 
dalam memastikan kadar penyerapan nutrient
- Menjaga kesihatan kulit & mencegah pre-eklampsia semasa mengandung
- Kalsium juga terlibat dlm mengaktifkan enzyme lipase iaitu enzyme pemecah lemak
- Membantu Ibu mengandung yg mengalami darah tinggi 
utk menurunkan BP semasa hamil


Adik Anzalna Mengamalkan Susu Kambing Kurma Madu Utk Kecantikan Kulit


"ADIK ANZALNA PUN DAH MENCUBA" 
Uolls bila lagi?? Nak kulit cantik mcm retis tak??
SUSU KURMA MADU BY Wawa Irfan Permintaan tinggi!!

Customer kami yg dah consume byk feedback "tak pyh ambik produk lain sis, minum Susu kambing kurma madu pun dah ok utk kulit" Customer sis ni kulit makin hari makin comeyy, makin gebu gebas nampak perubahan tau lepas ambil 12 sachet. Tu belum habis sekotak ye dear. klu dah berkotak-kotak agaknya mcm mana yaaa?? mesti kulit dah cantik melecun mcm artis2 dekat luar sana kan?


‎Susu kambing kurma madu (SKKM) rasanya sedap, Rasa vanilla & tak ada bau hamis. Yang biasa tak suka bau susu kambing, tak minum, lepas terai SKKM, beli sekotak teruss… Nampak tak?? Sekali rasa confirm nak lagi. Ada customer smpai minum 3 paket sehari sebab ketagih. Lagi-lagi klu sejuk...fuhh!


Jgn menyesal yaaa…sbb semua yg grab susu kambing kurma madu ni, kulit dah cun, putih..


Ramai dah Berjaya cantik dengan SKKM. Bukan untuk putihkan kulit sahaja ye, utk badan secara menyeluruh. Diketahui umum susu kambing ni pelbagai khasiatnya plus ditambah dengan madu yg merupakan makanan sunnah terbaik. Sesuai untuk seisi keluarga, tambah-tambah lagi ibu mengandung memang kami galakkan sangat ambil susu kambing kurma madu ni & ibu2 yang breastfeeding untuk tambah susu sekaligus si kecil pun dapat kulit yg lembut & halus





Susu Kambing Asli Dgn Kombinasi Madu Lebah & Kurma


Antara Kelebihan Susu Kambing Asli :
1. Susu kambing adalah susu terbaik selepas susu ibu
2. Kajian mndapati susu kambing lengkap dgn sumber nutrisi seperti protein, karbohidrat, kalsium, iron, sodium, potassium & vitamin yg diperlukan tubuh badan
3. Susu kambing boleh merawat & mencegah sakit kronik.
4. Susu kambing menguatkan tulang serta sendi.
5. Menjadikan generasi akan dtg bijak dan genius.
6. Minum susu kambing adalah sunnah kerana Nabi Muhammad S.A.W gemar meminumnya


Antara Kelebihan Buah Kurma adalah :
1. Kaya dgn zat besi – amat sesuai utk wanita yg sedang haid & yg ada masalah anaemia (kurang sel darah merah)
2. Tak mengandungi kolestrol
3. Kaya dgn protein, serat, glucose, vitamin A, vitamin C, sodium & potassium
4. Kandungan gulanya mudah diserap badan serta membekalkan tenaga
5. Potassium penting utk sistem saraf yg merangsang daya ingatan, meningkatkan sistem pertahanan badan utk mencegah kanser payudara & kanser rahim


Antara Kelebihan Madu Lebah
1. Memulihkan sel-sel urat besar
2. Menjadi antibiotik yg lebih berkesan
3. Menambah darah
4. Menyegar serta menambahkan tenaga
5. Merangsang tenaga batin
6. Menstabilkan kandungan gula dlm darah
7. Meningkatkan penyerapan kalsium
8. Sumber utama vitamin, mineral & tenaga yg hebat


Susu kambing, madu + kurma membawa kebaikan pd tubuh manusia seperti yg dinyatakan dlm Quran. Nabi Muhammad s.a.w mgamalkan minum susu sebelum tidur & susu kambing adalah pilihan rasulullah. Buah kurma pula buah kegemaran yang menjadi makanan Baginda s.a.w. Manakala madu dinyatakan dlm Al-Quran bahawa didlmnya terdapat ubat yg menyembuhkan bagi manusia.


Jadi hasil dari kajian yg telah dijalankan dgn hasil gabungan dari 3 sumber makanan & minuman sunnah yg berkhasiat iaitu susu kambing, madu + kurma jadi terhasillah susu kambing kurma madu. Susu yg diperkaya dgn khasiat yg terdapat pada kurma & madu




Dah mulakan hari dgn Susu Kambing Kurma Madu??
Ohhh dah... Sebab tu lah muka nampak berseri-seri je, makin putih… Bagi anda yg belum ber SKKM, meh cuba sekarang sebab susu kmbing kurma madu ni memang SELAMAT & HALAL untuk yg beragama islam. Jangan sibuk nak PUTIH jee, kena pastikan produk halal. Dari segi selamat semua kita kena pentingkan jugak. Hanya consume 3 sachet dah ada kesan cantik pd skin!!


Susu Kambing Kurma Madu SKKM by wawa
✔ Tak hamis, tak hanyir & tak berbau kambing
✔ Dgn mgamalkan skkm kulit cerah seluruh tubuh
✔ Kulit menjadi lebih lembap dan berseri
✔ Tenaga cukup seharian
✔ Rasa sangatlah sedap seperti vanilla


Alhamdulillah makin hari, makin ramai pengguna susu kambing kurma MADU by wawa irfan ni. Korang masih ragu-ragu lagi dengan SKKM ni ? Cuba je minum.. tak sampai sekotak dah nampak kesan positif dlm seminggu. Jangan bagi orang cakap muka je putehh tapi tangan hitam!!

Fast Action, Fast Result Uolls! 4 hari paling cepat pernah customer bgi feedback. Putehhh gebu luaran, sihat dalaman! No more gastrik! No more kulit kusam. SGT SEDAP! TAK HAMIS! Minum sekali TAK CUKUP!



SIAPAKAH YANG SESUAI MENGAMBIL SUSU KAMBING KURMA MADU NI?
❤ Sesuai untuk semua peringkat umur
❤ Lelaki dan Perempuan
❤ Bagus utk ibu mengandung

CARA CONSUME SUSU KAMBING KURMA MADU SKKM :

❤ Ambil 1 Sachet SKKM
❤ Bancuh dengan 150ml air kosong
❤ Boleh diminum sebelum breakfast @ sebelum tidur


SUSU KAMBING KURMA MADU SKKM
✔ 1 kotak mengandungi 20 sachet isi 25gram
✔ Bagus utk mencerahkan kulit, melicinkan kulit yg bermasalah & improve kesihatan
✔ Sesuai untuk semua dari ibu mengandung, berpantang, menyusu, lelaki & perempuan, ada penyakit, tak ada penyakit semua boleh. Ni lah kebaikan susu kambing takde limit semua boleh minum. apa pon boleh, Rasa macam horlicks. Emmm mmg sedap & lazat!





TESTIMONI SUSU KAMBING KURMA MADU SKKM





























KAMI DI DJM COSMETIC MALAYSIA  MERUPAKAN STOKIS SAH SKKM !


HARGA
1 KOTAK RM50



 Fast Respond 
#Whatsapp @djmcosmetic_hq: +6014.363.8872

 Dropship Diperlukan



PENGHANTARAN


KAMI HANYA MENGGUNAKAN POS LAJU
SETIAP ITEM YANG DIHANTAR AKAN SAMPAI
KEPADA PELANGGAN DALAM TEMPOH 1-3HARI BEKERJA
NO RUJUKAN / TRACKING NO AKAN 
DIBERIKAN SETELAH URUSAN JUAL BELI SELESAI.


Cara Pembelian 
 Terus Whatsapp ke  Susu Kambing Kurma Madu
+6014.363.8872

Jangan lupa Like sekali Fanpages kami ye

Comments

Disclaimer : The materials and the information contained in this blog are provided for general and educational purposes only and do not constitute any legal, medical or other professional advice on any subject matter. None of the information on our videos is a substitute for a diagnosis and treatment by your health professional. Always seek the advice of your physician or other qualified health provider prior to starting any new diet or treatment and with any questions you may have regarding a medical condition. If you have or suspect that you have a medical problem, promptly contact your health care provider.