Berita Terkini!

ASSALAMUALAIKUM WBT.

Selamat datang ke blog DJM Group. Blog ini ditubuhkan untuk memberi info pada pelanggan mengenai tips kecantikan luaran dan dalaman, perkhidmatan sewa karaoke, pakaian wanita bertemakan vintage serta menjual pelbagai produk kecantikan yang ternyata selamat. Insya Allah. Pengasas kami akan meneliti dan mencubanya terlebih dahulu sebelum menjualnya pada pelanggan.

Setiap individu metabolisma masing-masing berbeza, jadi keberhasilan sesuatu produk berbeza-beza. Kami mencadangkan anda sebelum mencuba sesuatu produk, detox badan terlebih dahulu selama 7-14 hari dan minum 2-3 liter air sehari.

Jika anda tidak yakin dengan sesuatu produk, maaf kami tidak akan melayan sama sekali ' NEGATIVE THOUGHT '. Setiap produk diberikan testimoni yang nyata, jika anda ada masalah penyakit yang serius, sila rujuk dengan doktor terlebih dahulu, kerana ada sesetengah produk yang selamat untuk diambil tetapi penerimaan badan berbeza.

No. pendaftaran syarikat: SA-0242217-K ditubuhkan sejak tahun 2011. Mempunyai pengalaman dalam bidang PA system sejak tahun 1993.

Sebarang pertanyaan mengenai produk atau apa sahaja hubungi HOTLINE kami +60143638872 (Ms Bella akan membantu anda).

Pembayaran yang diterima sebelum pukul 12.00 tengahari akan dipos lajukan pada hari yang sama.

Love,
Dhiya Afraa Bella

Instagram: @djmcosmetics

Instagram

Instagram: @djmboutique

Instagram

Melecun scrub bukan sekadar scrub biasa.



Assalamualaikum.

Kami dari team Melecun membawakan anda sebuah produk kecantikkan dan kesihatan yang mengandungi 100% bahan organik sesuai untuk semua jenis kulit. Mengandungi 100% bahan organik yang terpilih dan sangat berkualiti. Maka tidak hairanlah hasilnya juga sangat menakjubkan. Lihat saja pada gambar-gambar testimoni yang sudah mencuba Melecun Scrub.

PENGASAS DJM GROUP

Apa yang ada dalam Melecun Scrub?

Melecun Scrub mengandungi serbuk kopi organik yang berkualiti tinggi , garam bukit dan sedikit arang organik yang mampu mencantikkan , mencerahkan serta mampu membuang segala selulit dan lemak degil. Kami jamin Melecun Scrub akan memberikan kepuasan 100%. Aroma kopinya yang sangat mengujakan dan mampu memberikan satu lonjakan tenaga untuk hari anda.


Pelanggan Kami

Kami telah berjaya membantu ramai wanita Malaysia untuk kelihatan lebih cantik dan berkeyakinan tinggi.















STOP SCROLL!


100% BAHAN ORGANIK & SELAMAT!
TIADA KESAN SAMPINGAN 

kesihatan




Masih kurang yakin dengan tahap keberkesanan MELECUN scrub?

Lihat penangan MELECUN scrub pada pengasas DJM ni, MELECUN tak dia?



' Pipi dah kecil molek dah ni' 

' Ala... gambar muka boleh edit kot... kecilkan guna slimming face!' *kamon saya tak pernah edit muka bagi kecil (FAKE SANGAT!)

Tapi tak mengapa... sila lihat gambar penuh pengasas kami.

Kiri: SEBELUM, Kanan: SELEPAS (Raya kedua 2015)
'Lihat perbezaan saiz pipinya dan keleperan perutnya' 

Sengaja saya tunjuk gambar berabaya 
hitam untuk lihat perbezaannya, sebab nanti ada yang kata baju hitam memang nampak kurus.

Well....

Tak dapek den nak nolong, kalau rasa anda dah berpuas hati dengan saiz badan dan kelembutan flawless nya wajah anda.

Jangan coba-coba mahu try MELECUN scrub yeeee... 


Semestinya anda mahu kelihatan cantik secara semulajadi tanpa kelihatan seperti terlalu banyak menggunakan produk kecantikan yang menjadikan warna kulit anda kelihatan tidak semulajadi,bukan? Dan anda juga mahu menghilangkan selulit, lemak-lemak degil yang berlipat-lipat di celahan badan anda tanpa mahu menelan pil-pil kurus yang membahayakan dan krim-krim pelangsingan yang memberi kesan panas? Melecun Scrub mampu merealisasikan impian anda! Apa tunggu lagi, segera dapatkan Melecun Scrub !




200% ASLI DARI KAMI!


Harga pasaran : RM 119.00 (2 bulan penggunaan)

DISKAUN TERHAD!!
Dapatkan diskaun 25% sempena sambutan Aidilfitri.

Kod diskaun 'MELECUNRAYA'


Cara pembelian KLIK 'Order Now'


ATAU

Text/Whatsapp 'MELECUN' ke 014 363 8872


Kami ' trusted seller '  lihat ' TESTIMONI PENGHANTARAN '

Semak Tracking Number anda di sini ' TRACKING NUMBER '




Melecun Charcoal Coffee Scrub

بِسمِ اللَّهِ الرَّحمٰنِ الرَّحيمِ 
In the name of Allah the Most Gracious and the Most Merciful

ASSALAMUALAIKUM WBT




Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada pelanggan yang jelita dan tampan,

Kami dari team Melecun membawakan anda sebuah produk kecantikkan dan kesihatan yang mengandungi 100% bahan organik sesuai untuk semua jenis kulit. 

Berbeza dengan produk-produk kecantikkan di luar sana yang banyak mengandungi bahan kimia yang membahayakan kulit dan juga kesihatan Melecun Scrub diperbuat daripada biji kopi organik berkualiti tinggi , garam bukit dan serbuk arang organik

Semestinya anda mahu kelihatan cantik secara semulajadi tanpa kelihatan seperti terlalu banyak menggunakan produk kecantikan yang menjadikan warna kulit anda kelihatan tidak semulajadi,bukan? 

Dan anda juga mahu menghilangkan selulit, lemak-lemak degil yang berlipat-lipat di celahan badan anda tanpa mahu menelan pil-pil kurus yang membahayakan dan krim-krim pelangsingan yang memberi kesan panas? Melecun Scrub mampu merealisasikan impian anda! Apa tunggu lagi, segera dapatkan Melecun Scrub !

Mengandungi 100% bahan organik yang terpilih dan sangat berkualiti. Maka tidak hairanlah hasilnya juga sangat menakjubkan. Lihat saja pada gambar-gambar testimoni yang sudah mencuba Melecun Scrub.


Pelanggan Kami

Kami telah berjaya membantu ramai wanita Malaysia untuk kelihatan lebih cantik dan berkeyakinan tinggi.









Kecantikan Anda Keutamaan Kami

"Kulit adalah organ yang paling besar, ia layak untuk kelihatan cantik dan sihat."

Ya anda! Tidak perlu segan dan malu untuk mengunakan MELECUN Scrub kerana hasilnya sangat memuaskan. Warnanya yang hitam mungkin akan menakutkan pak cik, mak cik, abah dan ibu anda tapi kesannya sangat terserlah! Jadi tunggu apa lagi?


Kelebihan scrub MELECUN 

Kulit baru
__
Menanggalkan sel kulit mati dan memperbaiki kulit yang rosak. Segala daki, kulit kering yang bersisik akan tertanggal dengan jayanya. Merevitalisasi sel kulit baru dan menjaga kelembapan kulit.

Nutrisi kulit
__
Memberi nutrisi pada kulit. Sebagaimana yang kita tahu kopi organik yang berkualiti tinggi kaya dengan antioksida yang boleh melambatkan penuaan.

Mengilat rambut
__
Boleh digunakan untuk mewarnakan dan mengilatkan rambut.

Astrigent
__
Menghilangkan bekas jerawat, belak, noda-noda hitam dan menghilangkan kesan sunburn dalam tempoh 2 hari sahaja kerana kopi sebagai astringent kerana kandungan pH-nya sama dengan kulit kita.

Selulit
__
Menghilangkan selulit dan lemak-lemak berlebihan kerana fungsi kopi yang memperbaiki peredaran darah dan memecahkan lemak di tubuh badan.

Perlindungan
__
Memberi perlindungan terhadap sinar UVA atau UVB. Selain itu Melecun Scrub mampu mencerahkan puting payudara.

Lebih tenaga
__
Bau kopi boleh memberikan tenaga dalaman dan mengurangkan selera makan dan membuatkan kita cepat kenyang.

Kelembapan
__
Membantu mengekalkan kelembapan bibir dan mengatasi masalah bibir pecah kerana kekeringan. Cara ini juga akan membuatkan bibir menjadi kemerahan secara semulajadi serta melembutkan bibir.

Bau badan
__
Menghilangkan dan mencegah bau badan. Arang organik terbukti mampu mencegah dan menghilangkan bau badan.


Pemakaian yang betul

Cara-cara pemakaian MELECUN SCRUB untuk mendapatkan kulit yang cantik dan badan yang langsing.

LANGKAH PERTAMA:

Letak 1 sudu makan serbuk Melecun Scrub dalam mangkuk atau anda boleh gunakan penutup scrub.


LANGKAH KEDUA:

Letak ¼ cawan air ke dalam mangkuk yang mengandungi serbuk Melecun Scrub.

LANGKAH KETIGA:

Kacau sehingga sebati (kalau anda mahu lebih pekat anda boleh tambah sesudu lagi serbuk Melecun Scrub ataupun kurangkan air)

LANGKAH KEEMPAT:

Anda sapukan scrub yang dibancuh tadi ke seluruh badan anda. Gosok-gosok dan ratakan. Biarkan selama 10-15minit.

LANGKAH KELIMA:

Basuh dan bilas. Rasakan perbezaannya. Gunakan sekerap yang mungkin untuk mendapatkan kesan yang cepat dan pantas.




F.A.Q
Frequently ask questions


Apa itu Melecun Scrub?

Scrub yang mengandungi 100% bahan organik khas untuk semua jenis kulit untuk mencantikkan kulit dan melangsingkan badan.


Bolehkah saya menggunakan MELECUN SCRUB jika saya mempunyai kulit sensitif?

Kami amat disyorkan untuk semua jenis kulit, terutamanya kering, mengelupas dan kulit sensitif. Semua bahan-bahan yang ada dalam MELECUN SCRUB adalah 100% organic.


Berapa kerap saya perlu gunakan MELECUN SCRUB?

3-5 kali seminggu untuk mendapatkan hasil yang maksima. MELECUN SCRUB boleh digunakan sebagai pengganti sabun sekiranya anda mahukan hasil yang cepat. Pastikan setiap kali anda melakukan scrub biarkan ia selama 5 hingga 10 minit di kulit anda kemudian barulah bilas dengan air.


Berapa lama MELECUN SCRUB boleh bertahan?

MELECUN SCRUB boleh bertahan selama satu tahun sekiranya tidak dibuka.


Berapa lama MELECUN Scrub boleh di guna pakai selepas di buka?

MELECUN SCRUB hanya boleh bertahan dalam tiga bulan selepas penutup dibuka, ini kerana kami tidak mengguna sebarang pengawet jadi ia tidak boleh bertahan lama seperti produk kecantikan yang lain. Anda jangan risau, kami yakin MELECUN SCRUB akan habis digunakan oleh anda sebelum tamat tempoh berlaku.


Berapa kos penghantaran scrub ke rumah?

Kami menawarkan penghantaran percuma ke seluruh Malaysia.


Berapa lama tempoh penghantaran dilakukan?

Kami akan terus memproses tempahan anda dan akan melakukan penghantaran pada hari yang sama sekiranya pembayaran dilakukan sebelum 11:30 pagi. Sekiranya anda tidak dapat melakukan pembayaran sebelum masa tersebut, tempahan anda akan dibawa pada keesokkan harinya.


100% organik semulajadi dan selamat !!
Tiada kesan sampingan.


kesihatan


Baca Testimoni Penuh Pelanggan di SINI 



Harga pasaran : RM 119.00 (2 bulan penggunaan)

DISKAUN TERHAD!! Dapatkan diskaun 25% sempena sambutan Aidilfitri.
Kod diskaun 'MELECUNRAYA'


Cara pembelian KLIK 'Order Now'


ATAU

Text/Whatsapp 'MELECUN' ke 014 363 8872


Kami ' trusted seller '  lihat ' TESTIMONI PENGHANTARAN '

Semak Tracking Number anda di sini ' TRACKING NUMBER '


Adeyna Perfume : Wangian Solat untuk Muslimah dan Muslimat



بِسمِ اللَّهِ الرَّحمٰنِ الرَّحيمِ 
In the name of Allah the Most Gracious and the Most Merciful 

ASSALAMUALAIKUM WBT.


Salam Marhaban ya Ramadhan
Kini telah pun berada di pasaran, PERFUME HALAL 100% TANPA SETITIK ALKOHOL , boleh di bawa solat , 100% dari bunga-bungaan, TAHAN 1-2 HARI .
Khusus di datangkan khas untuk para muslimin/wanita & muslimat/lelaki yang di rahmati ALLAH 


ISLAM ITU INDAH
ISLAM ITU BERSIH
ISLAM ITU AMAN

DAPATKAN SEGERA SEKARANG DENGAN HARGA PROMOSI SEMPENA
AIDIL FITRI 2015

-------------------------------------------------------
A'ALAIKA ADEYNA .....



Hannan Al-Qudsey's Favorite Color , merah jambu anggun dan elegan :)


CREATIVE IDEAS :
' Bukan sahaja boleh di gunakan untuk diri sendiri, tapi juga boleh dijadikan door gifts, hantaran pertunangan atau perkahwinan , hadiah kepada insan tersayang. ETC '

Harga yang sangat berpatutan & mampu milik setiap muslim.

Produk ADEYNA ini telah diasaskan dan diperkenalkan oleh Wan Norazlina Wan Zainal dan diterajui oleh Edlyena Assegaf rakan seperjuangannya dalam memasarkan produk ini di dalam dan di luar negara sebagai produk pemasaran Team ADEYNA.

ADEYNA adalah produk " perfume yang boleh di bawa solat, tiada keraguan dan was-was dengan pemakaiannya lagi. Tiada Setitik pun alkohol yang terkandung di dalamnya, membolehkan kita semua para muslimin dan muslimat di luar sana berasa lebih berkenyakinan, selesa, cantik dengan produk halal untuk mengerjakan suruhan ALLAH swt dan menjadi tetamu Nya nanti, In Shaa ALLAH. 

Wangian ADEYNA terdapat dalam 3 bauan :


A'ALAIKA ADEYNA 35ml
YA 'ADEEN ADEYNA 35ml
U'WAIS ADEYNA 35ml




A'ALAIKA ADEYNA 35ml
RETAIL PRICE : RM199 EXC POS
( POSTEGE CAS : RM6 SM/RM10 SS)



YA 'ADEEN ADEYNA 35ml
RETAIL PRICE : RM199 EXC POS
( POSTEGE CAS : RM6 SM/RM10 SS)




U'WAIS ADEYNA 35ml
RETAIL PRICE : RM199 EXC POS
( POSTEGE CAS : RM6 SM/RM10 SS)


Wangian ini boleh dimiliki dalam bentuk wangian dalam botol Spray - panjang bulat 35ml dan Roll On 5ml




ROLL ON - 5ml x 3 Botol 
RETAIL PRICE : RM75 EXC POS
( POSTEGE CAS : RM6 SM/RM10 SS)


Produk ADEYNA juga memperkenalkan satu-satunya wangian edisi "Limited Edition" yang diberi nama A'YEEISH ADEYNA dalam bentuk Roll On 5ml. 




Limited Editon 5ml
A'YEESH ADEYNA
RETAIL PRICE : RM45 EXC POS
( POSTEGE CAS : RM6 SM/RM10 SS) 


LIMITED EDITION - A'YEEISH ADEYNA HANYA DIKELUARKAN 100 BOTOL SAHAJA SEMPENA HARI RAYA 2015 INI.


Tak ketinggalan juga memperkenalkan , 
Body Mist NA'AZNEEN ADEYNA 100ml dalam wangian A'ALAIKA 




Body Mist NA'AZNEEN ADEYNA 100ml
RETAIL PRICE : RM45 EXC POS
( POSTEGE CAS : RM6 SM/RM10 SS) 


Haruman untuk muslimat/lelaki juga ada iaitu YA'DEEN ADEYNA dan FAR'QAD ADEYNA




YA 'ADEEN ADEYNA 35ml
RETAIL PRICE : RM199 EXC POS
( POSTEGE CAS : RM6 SM/RM10 SS)






Limited Editon 5ml
FAR'QAD ADEYNA
RETAIL PRICE : RM45 EXC POS
( POSTEGE CAS : RM6 SM/RM10 SS)


6 KOLEKSI MINYAK WANGI EKSLUSIF

《HARGA PROMOSI HANYA SEBULAN》

Bosan menggunakan minyak wangi biasa di pasaran?
Bau minyak wangi yang tidak tahan lama?

 Bau minyak wangi yang ekslusif.
 100% tiada alkohol
 Boleh dibawa solat
 Tanpa was-was
 Stok terhad.
 Bukan minyak attar.
 Lelaki & wanita boleh menggunakannya.
Ekstrak wangian yang diadun sendiri di kilang perfume di timur tengah.

PROMOSI hanya pada bulan Ramadhan.
Harga seperti sediakala selepas sebulan.


Cara pembelian KLIK 'Order Now'



Kami ' trusted seller '  lihat ' TESTIMONI PENGHANTARAN '

ATAU

SMS/Whatsapp 'ADEYNA' ke 0143638872

Semak Tracking Number anda di sini ' TRACKING NUMBER '

Pentingnya wap muka sebelum memakai mask

بِسمِ اللَّهِ الرَّحمٰنِ الرَّحيمِ 
In the name of Allah the Most Gracious and the Most Merciful

ASSALAMUALAIKUM WBT




Ramai yang tanya, macam mana nak bagi semua whitehead / blackhead melekat dekat DIANZ FLORAL MASK. Meh nak bagi tips.

1. Letak air panas dalam mangkuk. Letak setengah sahaja.
2. Basuh muka bersih-bersih.
3. Ambil tuala/kain, serkup kepala macam dalam gambar tu.
4. Talakan muka ke arah air panas (jangan celup muka, kang melecur).
5. Buat sampai dah rasa pori-pori kat muka dah terbuka. Masa tu muka akan rasa macam kembang je.
6. Lap muka dengan tuala/kain.
7. Sapu Floral Mask. Tunggu sampai kering.
8. Cabut mask dan anda akan tengok banyak whitehead dan blackhead yang tersangkut.

Tak caya lagi? Cubalah dulu darling... Pasti hasilnya seperti ini..


*************************************************


*************************************************


*************************************************

*************************************************


*************************************************


*************************************************


*************************************************


*************************************************


*************************************************



Selamat mencuba !!


Kesalahan yang sering dilakukuan ketika mencuci wajah

بِسمِ اللَّهِ الرَّحمٰنِ الرَّحيمِ 
In the name of Allah the Most Gracious and the Most Merciful

ASSALAMUALAIKUM WBT. 

 


Mencuci wajah adalah hal yang kita lakukan sehari-hari. Sepertinya cukup mudah untuk dilakukan. Tetapi nyatanya, masih banyak orang yang melakukan kesalahan ketika mencuci wajah.

Kesalahan-kesalahan yang dilakukan memang terlihat kecil. Tetapi impaknya pada wajah dalam jangka panjang tak boleh diremehkan. Apa saja kesalahan yang sering dilakukan saat mencuci wajah? Ini dia daftarnya, seperti dilansir oleh Boldsky.

1. Memilih produk yang salah
Jangan memilih produk berdasarkan harga atau seringnya produk tersebut muncul di iklan. Harga mahal tak menjamin produk tersebut cocok untuk kulit wajah kalian. Sebelum memilih produk yang benar, kalian harus mengenali tipe kulit wajah sendiri. Jika mungkin pilih juga produk yang terbuat dari bahan alami.


2. Menggunakan air hangat
Ketika mandi dengan air hangat, jangan dengan mudah mencuci muka dengan air hangat juga. Ini adalah salah satu kesalahan yang banyak diabaikan orang. Membasuh wajah dengan air hangat akan membuat pori-pori tampak lebih lebar dan lebih cepat mengalami penuaan. Tetapi jika hanya ingin menanggalkan kotorn cukup lap muka dengan tuala air suam bagi pori terbuka dan sapu lembapan/ moisturiser pada wajah.



3. Sering melakukan exfoliating
Barangkali ada di antara kalian yang berpikir melakukan exfoliation atau pengelupasan kulit mati pada wajah adalah hal yang penting dilakukan setiap hari, terutama bagi yang memiliki kulit berminyak. Ini adalah pemikiran yang salah. Terlalu sering melakukan exfoliating akan membuat kulit lebih cepat kendur dan berkerut.

4. Tidak dibilas dengan betul
Membilas wajah juga bagian penting ketika mencuci muka. Namun kebanyakan orang tak menyedari ketika mereka melakukan kesalahan saat membilas. Bilaslah sabun dari wajah dengan air mengalir hingga kulit terasa halus.

5. Tuala kasar
Jika kalian terbiasa menggunakan htuala kasar untuk menyeka wajah setelah dibasuh, hentikan sekarang juga. Tuala kasar boleh menggesek kulit wajah dan bahkan menyebabkan bekas luka. Gunakan tuala yang lembut dan jangan digosok-gosokkan pada wajah untuk mengeringkannya. Sebaliknya, cukup tepuk-tepuk dengan lembut hingga wajah kering.

Dari lima hal di atas, kesalahan mana yang sering kalian lakukan saat mencuci wajah? Jika sudah tahu kesalahannya, kini saatnya menghentikan kesalahan tersebut agar kulit wajah tak tersiksa lebih lama.

sumber: merdeka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

DJM Karaoke




DJM Boutique




DJM Beauty




Copyright © DJM Group Official | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in